Mat og Fat - ny webside, SEO og SO-ME-strategi
Referanse
“Etti heter jeg, eier og drifter av Mat & Fat. Jeg er kjøkkensjef, forretningskvinne og matentusiast. Da jeg startet opp med Mat & Fat var jeg helt avhengig av å få hjelp til å utarbeide et nettsted som ville appellere til publikum. Firmaet mitt skulle ha et variert tilbud av tjenester, som skulle være innbydende og samtidig troverdig. «Du får det du ser (leser)». Jeg var også opptatt av at søkeordene/søkene skulle komme høyt opp på Google. Ønskelisten ble imøtekommet og vel så det.
Å samarbeide med Anne Hamar har vært en fryd.
Hun forstår fort hva kunden vil ha, hva som er essensielt, hvordan skape profesjonelle hjemmesider og få frem det særegne til eier og firma. Jeg har også lyst til å fremheve hennes evne til å bygge opp mot søkemotor og hvordan hun fant de riktige søkeordene til våre hjemmesider. Dette resulterte i utrolig mange treff og kunder, som gjennom Googlesøk fant veien til Mat & Fat. '
Anne er også god på å veilede kunden om hvordan fronte firmaet på sosiale medier, som for oss bidro til økt synlighet.
En stor takk til Anne og jeg kan anbefale hennes tjenester på det varmeste. “
Etti Salomonsen - Daglig leder i Mat & Fat
Oppdrag
Under etablering av Mat og Fat har Digital Pakke bistått med å lage ny webside med innhold.
“For mange leads”
Eieren av Mat og Fat måtte etter kort tid legge ned deler av websiden fordi det rett og slett ble for mange henvendelser. Siden skåret så høyt på de ønskede søkeordene og eieren hadde ikke kapasitet til å håndtere alle jobbforespørslene.
Ved siden av webside og en blogg ble det etablert en strategi for sosiale medier og Etti fikk opplæring i bruk av både publiseringsvertøy og Facebook.
Mat og Fat er for tiden et “sovende” selskap da eier har andre faste oppdrag.